NIje do toga šta piše, već kako se koristi!

Moram na početku da kažem jednu veliku istinu koju ponavljam i svojim klijentima i studentima a to je:
VI UVEK IMATE IZBOR!

To što nešto stoji kao potencijal znajte da zapravo uvek imate pravo da kažete NE

Veliki problem naših prostora je što i muškarci i žene ne umeju da kažu NE.
Ne umeju u mnogim situacijama da se zauzmu za sebe i kažu:
JA TO NEĆU.
NEĆU TAKO;
NEĆU NA TAJ NAČIN;
NE ODGOVARA MI;
NEĆU DA ŽRTVUJEM;
NEĆU DA PATIM JER TO ONDA NIJE ZA MENE..

Učeni smo da da bi bili srećni moramo da trpimo, patimo, žrtvujemo se i ne znam šta sve i samim ti kad vas tako uče od malena vi ulazite u veoma opasne programe koje posle praktikujete na svoju decu i to se tako valja generacijski.
Što ne znači da ne treba da preuzmete potpunu odgovornost kad se odluka donese. Što bi značilo da kad rešite da postanete roditelj, nema posle neću. Onda ste svesno izabrali i vaša uloga je da budete maksimalno prisutan roditelj koji opet i svoje dete uči odgovornosti i zdravim granicama, ali uvek imate opciju da kažete da to ne želite pre odluke da budete roditelj i to je vaše pravo i odluka.

Poenta je dobro sagledati sve te potencijale i izbore koje smo sami birali i svesno i odgovorno staviti tačku na ono što vam ne odgovara i stati iza svih nazovi “posledica” koje će se desiti nakon te vaše odluke.

Onog trena kad jasno definišete i kažete šta nećete tad vi zapravo otvarate nova vrata jer ste Univerzumu pokazali hrabrost, snagu i jasno ste rekli šta više ne može i on vas sluša.

Što bi značilo da je najveći problem što ne znamo jasno da definišimo ko smo, šta želimo, kuda idemo, zapravo ne znamo jasno da definišemo ciljeve i zato Unviverzum nam na put šalje razne kombinacije kako bismo mi zapravo shvatili šta želimo, a šta ne.

I kad vam pošalje nešto na put da li kroz odnos, da li kroz selidbu, da li kroz posao, vi imate pravo da jasno kažete da to nećete ili hoćete i stanete iza svoje odluke, što bi značilo da vi u svakom trenutku imate izbor!

Na veliku žalost, većina nas pravi akcije iz strahova, iz ljutnje, iz Ega, iz inata i to su zapravo trenutci gde grešimo i tada na vas utiče taj trenutak takozvane sudbine i karme.


Karma je ništa drugo da pogrešnih izbora koje ste napravili sami prema sebi zbog ličnih nesigurnosti i te pogrešne izbore ste posle nastavili da pravite i da samo valjate sve više energije koja nije dobra po vas

Samim tim, vrlo je važno da budete svesni da natalna karta ima više vremenskih linija, više izbora, više opcija, da nije samo jedna i da glavni i odgovorni za te opcije i izbore ste vi i samo vi, tako da vam NIKO NIJE KRIV!

Kad sam osvestila koliko su na moje neke izbore uticale moje nesigurnosti, shvatila sam na čemu treba da radim na sebi i vremenom sam počela da pravim sve bolje izbore za sebe, jačajući iznutra, jer za jednu AC Ribu najvažnije je da pravo dobro utemelji svoj unutrašnji svet, i onda će sve spolja što treba da dođe, da dođe samo 🙂

Samim tim, uvidela sam da ta natalna karta ima dve strane, da ima dva lica i da u zavisnosti kako ja postupam takve mi se stvari i dešavaju i vremenom mi je najvažniji postao mir u svakom odabiru jer su iz mira dolazile spolja dobre situacije za mene i moj lični napredak.

Na osnovu rada sa ljudima i ličnog iskustva u radu sa astrologijom, napisala sam edukaciju “Božanstvena astrologija”, baš da bih osvestila ljudima koliko božanskog imaju u sebi i koliko je samo važno da svesno probude tu liniju i vemenom je žive ne zaviseći ni od koga i ni od čega, a ponajmanje od svojih linčih uverenja.

Samim tim, danas 18.08.2023. ću održati besplatno predavanje od 19h preko Google meet platforme na temu : Dva lica natalne karte i kako sa njima, kako bih vam pojasnila kako sve to funkcioniše i skrenula pažnju da ste glavni akter svega toga upravo vi i kako bih dodatno objasnila kako edukacija Božanstvena astrologija funkcioniše.

Prijave primam još danas do 17h i svako ko želi da prisustvuje besplatnom predavanju, može se prijaviti putem mejla: purpurnimese@gmail.com

Uverenja su ta koja nas vode kroz život, a zapravo natalna karta daje opseg raznih uverenja skrećući pažnju na ona dobra i ona veoma nepogodna za nas.
Hajde da zajedno svesno izaberemo ona dobra i stanemo iza svih lekcija i promena koja nas čekaju na tom putu kad izaberemo put naše Duše.

Dobro mi došli

od srca,
Maja Pešić

Leave a comment