Kažu: Živi svoju Veneru! A moje pitanje je: A šta ćemo sa Marsom?

Iz kog god ugla da pogledam nekako se dosta forsira samo jedna strana priče, ona strana koja je kao lakša, lepša, prohodnija sa idejom da će se druga sama vremenom izlečiti.

Da dam banalan primer kako bih ovo dublje objasnila.

Ako živite u kući i imate baštu, ako budete ulagali i čistili samo kuću i njen enterijer, da li to znači da će se bašta sama srediti od sebe zato što vi ulažete samo u eneterijer vašeg doma?
Da budem iskrena, do sada nisam videla da se ijedna bašta sama čisti već da sve više zarasta u korov što bi značilo da biste imali kompletnu sliku, morate da se pozabavite obema stranama, a ne samo onom koja vam se trenutno čini lakšom. Što bi značilo da morate i da zaprljate ruke zemljom i iščupate korov i pokosite i očistite i samim ti dok sve to budete radili, izbacićete jednu vrstu negativne energije iz vas.

Slično je i sa vašim unutrašnjim bićem i energijom

Ako kao žena radite samo sa Veneri, šansa da se Mars sam isceli jer zaista vrlo mala jer taj Mars ste takođe Vi
Radeći samo na Veneri, vi svoju Marsovsku energiju poklanjate nekom drugom, što bi značilo da najbolje od Marsa dobije neko ko u vašim životima predstavlja Marsa dok vi dobijate onaj izazovni deo njegov, a to je ljutnja, bes, nezadovoljstvo, povređivanje, bol u glavi… itd

Samim tim, ideja da se radi samo na jednoj strani je apsurdna jer smo mi i naše emocije i naša akcija, i naša nežnost i naša snaga, i naše opuštanje i naš napor.

Kad shvatite da treba da napravite ozbiljan balans između ovo dvoje, samim tim vi nesvesno radite i na vašim odnosima, pa tako umesto da muškarac preko puta uzme najbolje od vašeg Marsa, a vama ostavi ono najizazovnije, dobijete priču gde vi uzimate ono krucijalno, a on se onda aktivira na onom nivou na kom ste se vi aktivirali prema sebi.

Mars i Venera su zaista najvažniji u odnosima i mnogo je bitno da budete svesni kako se ponašaju, šta žele od vas, kako funkcionišu na niskoj i na visokoj vibraciji kako jedna strana ne bila preterano sređena, a druga zarasla u korov,

Ne znam za vas, ali meni je lično važno da se aktiviram, da osetim tu svoju snagu, da je bez problema koristim, da znam kad treba da krenem a kad da stanem i ta moja filozofija, kad sam duboko upoznala i osvestila svog Marsa, mi se itekako odrazila na moje odnose, na nivou da je počela da donosi odnose kakvi mi trebaju izvlačeći ono najbolje od mog Marsa iz razloga što sam tu istu energiju preusmesrila ka sebi.

I dalje putujem, ali razlika između sada i pre nekoliko godina je enormna, iako je moj Mars maksimalno degradiran sa svojom stacionarnom retrogradnošću, uklješćenošću i aflikcijom, šta više toliko sam ga zavolela i volim što je baš ovakav jer sva akcija krene iznutra i onda stvori onu spolja 🙂

Sa druge strane, prenežnu Veneru sam ojačala i više ne pada na ono što je nekada padala već je napokon počela da poštuje i ceni sebe u onoj meri u kojo je to sve vreme bilo traženo i neophodno

Dakle, balans!!

Balans je osnova svega u životu i ideologija da se radi samo na jednom bez prisustva druge strane je apsolutna besmislica jer ni vi niste podeljene ličnosti već celovite koje tačno duboko znaju šta im treba, šta žele i kuda idu.

Samim tim, da bih osvestila bitnost vibracije Marsa i Venere i način na koji oni utiču u vašim životima pripremila sam vam radionicu pod nazivom: “Dve vibracije ljubavi” koja će se održati 21.08.2023. sa početkom od 19 časova preko Google meet-a
Svi zainteresovani za radionicu kao i za prijavu mogu mu pisati na mejl : purpurnimesec@gmail.com

A više o samoj radionici i tome šta tačno radimo na njoj možete naći na linku:
https://purpurnimesec.wordpress.com/2023/07/28/dve-vibracije-ljubavi-radionica-astrologije-odnosa/

Ne znam za vas, ali život koji je polovičan u smislu da se držimo samo jedne strane bez kompletnog upoznavanja svoga biće i svesnosti šta možemo u sebi da promenimo, za mene je aspurdan i do sada pristup gde prihvatam, volim i radim na svim segmentima sebe je doneo mnoge rezultate što mom unutrašnjem biću, tako i spoljašnjem i ja dopuštam da se situacije menjaju lagano kad im je vreme u mojoj vremenskoj liniji koja definiše samo mene

Poznavati Marsa i Veneru je zaista vrlo važno za odnose jer ćete tako lakše da ih prepoznate u drugima i tačno ćete znati na čemu još to u sebi niste radili i prestaćete da krivite druge, već ćete ih shvatiti kao veliki blogoslov u vašem životu koji je tu da biste bili još bolja verzija sebe 😉

Imajte mi divan dan

od srca,
Maja pešić

Leave a comment